11 класи

Конференція завжди за посиланням:


Join Zoom Meeting

https://us05web.zoom.us/j/8350642035?pwd=RjBqbFFUR3ExV3RZbEh0VWhhOGtqZz09


Meeting ID: 835 064 2035

Passcode: 97rjvC

23 вересня 2021 року.

Уроки в 11 класах. Всесвітня історія. 29, 30 вересня - тематичне оцінювання, повторити параграфи 1-3.

Історія України. Вивчаємо тему Завершення радянізації західних областей України, це параграф 3,2 -пункт 3.

28,29 вересня 2021 року ми вивчаємо тему Культура, повсякденне життя, це параграфи 5.6.

30.09, 01.10 - тематичний залік, параграфи 1-6


Питання для тематичного заліку із ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ.

Тема Облаштування повоєнного світу.

1.Поясніть поняття: конфронтація, холодна війна.

2. Увідповідніть.

1Е.Рузвельт      А президент США, ініціатор створення ООН

2 В.Черчилль   Б держсекретар США, автор плану економічної допомоги Європі

3 Д.Маршалл   В опустив "залізну завісу" над країнами Східної Європи

4 Г.Трумен        Г автор "Декларації прав людини"

                           Д президент США, який вважав ядерну зброю силою стримування СРСР

3. Як організовано діяльність ООН?

4. Встановіть послідовність подій: А виступ В.Черчилля у Фултоні, Б створення ООН,

В війна у Кореї, Г Доктрина Трумена.

5.Чому "План Маршалла" вважають найкращим економічним  проектом ХХ ст.?


ПИТАННЯ для ТЕМАТИЧНОГО заліку з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ.

1. Поясніть поняття: "жданівщина", "лисенківщина".

2. Складіть хронологію визвольної боротьби на Західній Україні починаючи з 1944 року.

3. Увідповідніть

1 Р.Шухевич          А нарком закордонних справ УРСР

2 Й.Сліпий            Б командир УПА

3 К.Дерев'янко      В митрополит УГКЦ

4 Д.Мануїльський  Г генерал армії, який підписав Акт капітуляції Японії

                                Д секретар ЦК КПУ

4.Причини та наслідки голоду 19465-1947 років.

5. Складіть таблицю "Українська наука у повоєнний час" за схемою : вчені, галузь науки, досягнення.

6. Встановіть послідовність подій: А операція "Вісла", Б операція "Захід", В Україна - засновниця ООН, Г передача Криму УРСР.

Пам'ятайте про час виконання!

Чекаю ваших робіт, бажаю всім успіху!

Далі - конференції

Історія України 

5.10 - Внутрішньополітичне становище України, десталінізація.

Параграф 7.

7,8.10 - Розвиток господарства, параграф 8(1-3)

Всесвітня історія. 6,7.10 - Основні тенденції розвитку політичних систем країн 

Заходу у другій половині ХХ-поч.ХХІ ст. Утвердження принципів демократичного суспілтства. Це параграфи 4 (1,2), 5 (1-3).


З 1 листопада - дистанційне навчання, всі уроки в режимі конференцій, посилання на початку сторінки!

Історія України. Тема УРСР у 1970-ті - на початку 1980-х років, параграф 12

04.11 - 11-А, 05.11 - 11-Б,В тема Дисидентський рух, параграф 13.

Всесвітня історія 03.11 11-А,11-В,  04.11 - 11-Б. Вивчаємо поняття глобалізація, глобальні проблеми людства, транснаціональні корпорації, НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків, перехід від виробництва товарів до виробництва послуг, політика зменшення соціальної нерівності. Інформацію шукаємо в інтернеті.


15-20 листопада. Історія України. Тема Наростання економічної кризи, параграф 15, Освіта, наука, література, мистецтво, параграф 16. Далі - тематичний залік - розділ ІІІ.

Всесвітня історія Об'єднання Німеччини. Створення Євросоюзу, ст.33-34; ст.64-67.


23.11 - тематичний залік з історії України.

Питання для тематичного заліку.

1. Прочитайте фрагмент історичного документа та виконайте завдання 1-1, 1-2, 1-3.

"Автор книжки не розкриває роль і місце єдиного народногосподарського комплексу нашої країни, надмірно акцентує увагу на показі досягнень нашої республіки. Всюди підкреслюється, яка багата Україна, скільки вона видобуває вугілля, виплавляє сталі, збирає хліба та ін. Охоче порівнює автор Україну із західними державами... Елементи такого перебільшення ролі та можливостей нашої республіки в книжці очевидні. Їхня шкідливість полягає... у тому, що вони можуть живити націоналістичні ілюзії і пересуди, залишки національної обмеженості й пихи".

1-1.Яку книжку схарактеризовано?  А "Собор", Б "Україна наша радянська", В "Інтернаціоналізм чи русифікація", Г "Прапороносці".

1-2 Яке твердження характеризує діяльність її автора?  

А надавав підтримку футбольному клубу "Динамо" і заснував Шевченківську премію

Б ініціював створення в Києві музею Леніна і посилення русифікації

В захищав економічну самостійність України і десталінізацію

Г ініціатор будівництва палацу "Україна" в Києві й активний борець із дисидентським рухом

1-3. Книжка автора зазнала критики ідеологічної кампанії в галузі культури під назвою

А "десталінізація", Б "консерватизм", В "маланчуківщина", Г "ждановщина".

2. Розташуйте в хронологічній послідовності.

А початок косигінських реформ,  Б ухвалення нової Конституції УРСР, 

В Створення Української Гельсинської групи, Г початок виходу журналу "Український вісник".

3. Увідповідніть.

1 О. Антонов                         А український актор і кінорежисер, який зіграв головну роль

                                                    у фільмі "Тіні забутих предків"

2 В.Марченко                       Б авіаконструктор, один із засновників планеризму, автор серії

                                                   транспортних літаків

3 В.Івасюк                              В композитор української популярної музики, атор "Червоної

                                                   рути"

4 І.Миколайчук                     Г хірург-кардіолог, який вперше в СРСР установив штучний 

                                                   мітральний клапан

                                                  Д журналіст, літературознавець, активно протестува проти                                                                 русифікації, помер в ув'язненні

4. Коли, чому було прийнято Продовольчу програму, її зміст та результат.

5. Наведіть три найяскравіших, на Вашу думку, факти, які характеризують добу "застою", поясніть свій вибір.

Відповіді надіслати 23.11   11-А  до 11 год, 11-В до 11год 30 хв, 11-Б до 14 год 30 хв

на адресу svitlana16101962@gmail.com

Сьогодні 22 березня 2022 року. ВІТАЮ ВСІХ.

Дуже попрошу опрацювати з історії України параграфи 27, 28, зверніть увагу на ілюстрації історичні джерела, питання в кінці параграфів. При стабільному інтернеті я буду проводити уроки он-лайн, спробуйте приймати участь у обговоренні, заробляти оцінки.

Всесітня історія, параграфи 15-18, оберіть декілька питань, які найбільше вас зацікавили і поясніть під час уроків он-лайн.

Вітаю! З 4 по 10 квітня виконуємо завдання із всесвітньої історії. Пропоную такі питання.

1. Реформи 70-80-х років 20 ст. в Китаї.

2. Коли було проголошено незалежність Індії, чому цю країну називають країною контрастів?

3. Коли і як проголошено державу Ізраїль?

4. Який рік називають роком Африки і чому?

Відповіді на питання надсилаємо на електронну адресу (4-10 квітня), або в поштовий ящик за адресою в. Мічуріна 9, вказавши прізвище, клас.

Увага! запрошую на онлайн урок із всесвітньої історії. Тема. Міжнародні відносини к.ХХ- початку ХХІ ст. 

11-А Сьомого квітня, 3 урок 10 год 30 хв.

11-Б Восьмого квітня, 5 урок 12 год, 30 хв.

11-В Восьмого квітня 3 урок 10 год 30 хв.

Код доступу незмінний.

Увага! Запитання для останнього тематичного заліку із всесвітньої історії.

1.Гельсінська конференція 1975 року (передумови, зміст, наслідки).

2. Рецедиви Холодної війни на зламі ХХ-ХХІ ст. Від біполярного до багатополярного світу.

3. Винаходи ХХ ст., які скоротили відстані та змінили світ.

4. Визначні пам'ятки сучасної архітектури.

5. Чому рок в к.ХХ ст. перестав бути виключно англомовним?

6. Олімпійські ігри в сучасному світі.

Питання 3, 4, 5, 6 - одне на вибір ! Відповіді надіслати до кінця квітня. 


Увага! Питання для тематичного заліку з історії України ( 26 квітня 2022 рік).

Завдання виконати до 10 травня, надіслати на електронну адресу.

1. Гібридна війна - це...

2. Встановіть відповідність.

1 люстрація           А заборона діячам високого рангу. які скомпроментували себе. впродовж

2 сепаратизм         певного часу або довічно працювати на державній службі

3 екуменізм           Б рух за територіальне відокремлення тієї чи іншої частини держави з

4 поліконфесійність   метою створення нового державного утворення чи автономії

                                В використання службовими особами їхніх прав і посадових можливостей

                                 для особистого збагачення

                                Г наявність багатьох релігійних течій на території однієї держави

                                Д рух за співпрацю та взаєморозуміння між християнами різних

                                 християнських конфесій

3. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А підписання Україною Угоди про Асоціацію з Європейським Союзом; Б заснування Збройних Сил країни; В обрання України членом Ради Європи; Г вступ України до Світової Організації Торгівлі (СОТ).

4. Встановіть відповідність .

1"Моя мрія народилася 12 квітня 1961 року, коли людина   А Л.Гузар

вперше полетіла в космос. Мені тоді було 10 років... І тоді,   Б П.Порошенко

в той день, у мене з'явилася мрія стати космонавтом"          В Г.Гонгадзе

2 "Бог випробовує нас через різні обставини. Якщо ми           Г Л.Каденюк

поставимо Його на першому місці, житимемо за його             Д О.Турчинов

законами і будемо Йому довіряти, то можемо мати оправданну

надію на Його поміч"

3. "...Був відомим у Києві політичним журналістом...

Навесні 2000 року він заснував одну з перших в Україні

інтернет-газету "Українська правда", у якій писав критичні

матеріали про тодішнього президента України Леоніда

Кучму та його оточення".

4 "З кінцю лютого до 7 червня 2014 року був Головою Верховної

Ради України, виконував обов'язки Президента і Верховного

Головнокомандувача Збройних Сил України..."

5. Насдіки Революції Гідності в Україні.

6. Розвиток науки України в кінці 90-х років ХХ ст.- ХХІ ст.



















Всім доброго дня!

Ми продовжуємо вивчати історію України.
Наступна тема. Становлення України як незалежної держави.
Сьогдні розглянемо державотворчі процеси.
 - Пригадайте, що це таке державотворчий процес, в які періоди історії України ми його вивчали?
Далі пропоную вам невеликий конспект, він доповнить параграф 22 (п.1) вашого підручника.
- Символи нової України.
Січень 1992 р. - Верховна Рада прийняла указ "Про Державний гімн України".Приймалась музична редакція національного гімну "Ще не вмерла України і слава, і воля...", автором якої був композитор М.Вербицький. 22 січня у Києві відбувся мітинг громадськості за участю новообраного президента Л.Кравчука, присвячений Дню соборності українських земель.
-28 січня 1992 р. - національний синьо-жовтий прапор затвнрджено як Державний Прапор України.
- 19 лютого 1992 р. - парламент затвердив тризуб як малий герб України.
 -24 серпня 1992 р. Л.Кравчук зробив останній крок у переосмисленні історичного минулого: прийняв від президента Державного центру УНР в екзилі (вигнанні) атрибути державної влади - клейноди гетьмана І.Мазепи, а також грамоту про припинення повноважень Державного центру УНР.
             Створення Збройних Сил.
- 6 гркдня 1991 р. Верховна Рада ухвалила Закон "Про Збройні Сили України"
Новостворене Міністерство оборони очолив К.Морозов. Під керівництвом нового міністра була розроблена програма скорочення Збройних Сил і за три роки зівьнено в запас понад 100 тис. офіцерів. Керівництву України не вдалось вплинути на командування Чорноморського флоту, який майже цілком перебував на українських військово-морських базах, щоб флот служив новій державі. У жовтні 1993р. парламент прийняв воєнну доктрину. Вона передбачала, що Україна не бачить сусідні держави як супртивників, не є потенційним противником жодній. З метою зберегти контроль над колишньою Радянською армією Російська Федерація створила Обєднане командування країн СНД. Україна не увійшла до цієї наднаціональної структури.
      - ЗРОБІТЬ Висновок із отриманої інформації.

 - Ще в липні 1991 р. був прийнятий закон про запрвадження посади Президента України. Депутати з числа колишньої номенклатури не заперечували проти запрвадження інституту президента. Коли Л.Кравчук почав домагатися, щоб наповнити президентську владу реальним змістом, вони поставились до цього негативно. Протистояння закінчилось новими виборами до Верховної Ради, які відбулись у березні, квітні 1994 р. на багатопартійній основі, але за мажоритарною системою.
- червень, липень 1994 р. - дострокові президентські вибори, президентом обрано Л.Кучму 

Далі прочитайте ст.186, в зошити випишіть назви політичних партій, час утворення, ідеологічне наповнення, лідерів.
Домашнє завдання: опрацювати конспект, с. 185-187, виконати письмове завдання в зошит.

 16.02. 2021. Всесвітня історія.
Тема. Близькосхідний конфлікт та спроби його врегулювання. 
Опрацьовуєте параграф 16, на ст.151, завдання 1-11 продумайте відповіді, можете записати їх в зошит. Виконання цих завдань дасть змогу отримати оцінки до 8 балів. .На 10-12. Питання 27-28 ст.152. Можна виконати письмово.
Бажаю успіхів!

Шановні учні! 29.03- 09.04 - дистанційне навчання. Всі уроки за розкладом!
Код доступу на конференції - 
Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 835 064 2035
Код доступа: 97rjvC

Письмові відповіді надсилаємо на електронну адресу svitlana16101962@gmail.com

Увага, хто не може приєднатись до конференцій,З історії України самостійно, опрацьовує 
параграфи 22-24, 15 квітня 2021 року будуть оголошені питання для тематичного 
заліку,
Всесвітня історія. Параграфи 19,20. 
Історія України. Питання для тематичного заліку ( для всіх).
1. Встановіть хронологічну послідовність подій.
А вступ України до СОТ; Б Підписання Будапештського меморандуму; 
В Помаранчева ревоюція; Г тузлинська криза.
2. Встановіть відповідність:
1 президенство Л.Кравчука                 А введення гривні
2 перша каденція Л.Кучми                  Б створення ЗСУ
3 друга каденція Л.Кучми                    В Закон України про голодомор 1932-1933 рр.
4 президенство В.Ющенка                  Г вбивство Г.Гонгандзе
                                                               Д революція гідності
3. Дати характеристику Конституційної реформи 2004 року.
4. Як було ухвалено Конституцію 1996 року?
5. Виконати практичне завдання, ст.205, робота з картою.
Завдання виконати до 15 квітня 2021 року до 15 год., надіслати на електронну адресу
( вказана вище).
Нагадую урок із всесвітньої історії 20.04 2021 відбудеться в режимі конференції!

Історія України.
22.04 - Творення нової України. Революція гідності, параграф 26.
29.04 - Збройна агресія Росії, параграф 27
Всі уроки он-лайн!
Всесвітня історія.
27.04 -Основні напрямки НТР, наукові відкриття, параграф 21. Урок он-лайн
Історія України. 06.05 Соціально-економічне становище України, параграф 28   svitlana svitlana приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Конференція завжди за посиланням:
 
Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 835 064 2035
Код доступа: 97rjvC
                    

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Доброго дня! Вітаю Вас у своєму блозі! Сподіваюся, він допоможе опановувати знання з історії!