10 клас громадянська освіта.

 Конференція завжди за посиланням:

 
Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 835 064 2035
Код доступа: 97rjvC

Завдання для учнів, які перебувають на дистанційній освіті.
Тема 1. Особистість і її ідентичність. Розділ І
Підготувати повідомлення. Тема Спілкування з однолітками може мати позитивні й негативні наслідки соціалізації. Визначте, у чому вони проявляються. Роботи надсилаємо на вайбер.

Тема 2 Права і свободи людини. Розділ ІІ

Завдання.
1 Розкоийте поняття "людська гідність".
2 Дайте визначення понять: права людини, свободи людини.
3. покоління прав людини.
Завдання виконати до 13.10. 22
 Тема. Класифікація прав людини. Параграф 10.
Питання для обговорення 1. Що спонукає людину боротися за свої права та права свого народу?
2. Чи можна розмежувати права чітко з категоріями, наведіть аргументи.
Повідомлення про одного із відомих вам правозахисників.
Тема. Верховенство права. Парагаф 11 
Питання для обговорення Чому принципи верховенства права є важливими для сучасних 
демократичних держав?

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВСІХ УЧНІВ.
Орпацювати параграфи 8-13.
Виконати письмово завдання та надіслати на електронну адресу.
svitlana16101962@gmail.com
Завдання 
1. Поясніть поняття: права, свободи, обов'язки громадян. (1 б.)
2.Що означає принцип верховенства права? (1б.)
3. В чому полягають негативні та позитивні зобов'язання держави перед
громадянином? (1б.)
4. Який основний міжнародний документ захищає права дитини (1б.)
5. Коли громадяни мають право звертатись до Європейського суду з прав людини? (3б.)
6. Напишіть есе "Майбутнє прав людини " (5б.)
Завдання надіслати до 26.10. 22 до 16 години.
На урок 27.10 22 готуєте письмово питання з рубрики "Творчо застосуйте" ст.64
Пит. 3, 4, 5, 6 (два на вибір) 
ЗАВДАННЯ ОБОВ'ЯЗКОВІ ДЛЯ ВСІХ!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Доброго дня! Вітаю Вас у своєму блозі! Сподіваюся, він допоможе опановувати знання з історії!